*8078

מה עשירי ישראל יודעים על רצועת החוף של חדרה וכמה עולה לגור ממש על הים?

07/06/2016

בשנה האחרונה נדמה שמשהו גדול קורה ברצועת החוף היפיפייה והרדומה של חדרה. מה שהיה עד לא מכבר חוף נשכח ליד מפרץ קיסריה, הופך בחודשים האחרונים לגולת הכותרת של השקעות הנדל"ן בישראל

כשעומדים על הגבעה הירוקה, הניצבת במרחק 300 מטר מקו המים של החוף החדש בחדרה, מתחילים להבין את הסיבה לכך שבפרק זמן של פחות משנה נמכרו למעלה מ-300 יחידות דיור, שיווקה של שכונת הווילות "קיסרית" המונה כ-120 בתים וכמו כן שיווקם של למעלה מ-200 יחידות דיור ב-3 מגדלים הנבנים בסטנדרטיים תל אביביים הסתיימו בהצלחה.

קבוצת אסיה, היא החברה היזמית והיא בעלת מרבית השטחים בחוף וברשות הבעלים קרקעות של אלפי דונמים נוספים בישראל. הנהלת החברה וצוות העובדים אשר ליוו את ניהולו של פרויקט YOO ורוטשילד 1,בניצוחו של אדריכל העל פרופ' משה צור והיועצים המובילים בישראל, תכננו בנייה איכותית בטיבה ובמרכיביה והמפרט היוקרתי כולל בכל דירה: מערכת בית חכם, קירות מסך עם רפרפות מתכווננות, חלונות זכוכית בידודית ""Double glazing ,פיר פנאומטי מהראשונים שהותקנו בישראל, מטבחי Armani DaDa, ברזים מבית Hansgrohe ,מערכת מיזוג אוויר מיני מרכזי, מעליות מודרניות מפוארות הנעות בקצב של 2.5 מטר לשנייה המופעלות בצורה עצמאית על ידי גנרטורים במקרה של הפסקות חשמל , לובאים מפוארים מרוהטים ע"י Armani Casa עם שומר 24/7, חדר כושר מרווח ומאובזר, פארק המשתרע על 7 דונמים ובו בריכת שחיה בגודל 200 מ"ר , חניות תת קרקעיות ועוד

מחירי הדירות האמירו עם התקדמות שלבי השיווק והבניה אך גם עתה ניתן למצוא דירות חדשות עם פנורמת נוף מושלמת אל הים במחירים של החל מ-2 מליון ₪ ולא יותר מ-3 וחצי מליון לדירות הגדולות. לשם ההשוואה דירות הנמכרות על קו החוף בעיר ימים נתניה, נמכרות במחירים כפולים ולמעלה מכך. לכן לא פלא הוא שרבים בעלי עין חדה ממהרים ורוכשים כאן דירות.

פרויקט המגורים מהווה מרכיב משמעותי בפרויקט החוף הלבן אך מדובר בלא פחות מעיירת חוף מקטנה וחדשה הכוללת מרכזי מסחר, שדרת מסעדות, מולטי-מארקט ובו מאות דוכני אומנות ואוכל, מדרחוב יוצר, כפר נופש תאילנדי ורצועת חוף ים ענקית ומשקעת הכוללת מתחמי הצללה, מגוון רחב של שירותים ופעילויות לכל המשפחה.

אין ספק שרצועת החוף של חדרה תהפוך עד מהרה לאחד ממוקדי הבילוי החשובים והמשפיעים בישראל. הנגישות הגבוהה למחלף כביש החוף וסלילתם של כבישי גישה נוספים (כגון כביש 9 אשר יחבר את חדרה לכביש 6) והמרחקים הקצרים- דקות ספורות מקיסריה וכרבע שעה מהרצליה הופכים אותה לרובע מגורים יוקרתי ופתרון מגורים ובילוי פנטסטי עבור רבים החולמים לגור ולנפוש בקרבת הים.

thumb

בימים אלה משווקת החברה את דירות הוילה-טריו, דירות מיוחדות הכוללות 3 כיווני אוויר ואור והצופות לעבר הים הפתוח והסביבה. הבנייה נמצאת בעיצומה וכל מי שמגיע לאזור חש במהפך האורבני רב העוצמה!